2011, de känns som igår...

Haha. Men lite kul är det i alla fall. Somnade vid 2 efter att dom slutat smälla smällare och raketer mot mitt fönster. Sen upp vid 4 och jobba.. Jag som brukar sova sådär 6-8 timmar varje natt, är inte van. Haha.
.
Men var då vaken vid 12slaget, dock orkade jag bara titta upp och såg då en raket sen var jag nöjd! De var mitt nyår de! Lite halva charmen med 12slaget försvinner ju när dom börjar smälla 3 dagar tidigt.. Hej surtant! Haha. Börjar bli gammal känner jag. Fast det är lite som att man skulle börja ge folk julklappar i november, då skulle de ju inte vara något speciellt med att få julklappar just på julen. Men nu är det ju ett år kvar till nästa gång så får ta de då. Haha.
.
Glad att jag vistades inomhus i alla fall för det är kallt ute! Over and out!
.


Kommentarer
Postat av: kajsa

Gillar dina ögon skarpt!

2012-01-01 @ 10:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0