5 till 55

Efter att jag fixat korsbandet så orkade jag ta 5 kg i "jumskpress" eller vad de kan heta när man tränar jumskarna i en maskin(?) Orkade då med max 10 rörelser i sträck och var helt död efter de! Idag tog jag steget upp på 55 kg och orkade 25(!!!!!!!!!!) stycken rörelser i rad utan paus emellan. Sjukt stolt över min framgång (som pågått i snart ett år, med lite pauser emellan på sommaren+en operation till. Men de får ta lite tid ibland. Haha) Jag som aldrig i hela livet varit speciellt träningsinriktad är riktigt glad för detta och blickar framåt! Att väga mig är ju något jag undviker som ni kanske förståt? Men några centimeter har försvunnit i alla fall och fler ska de bli!
.
Snart, snart så syns magrutorna. Haha! Man vill ju inte vara tjock...
.
Motivationsbilden håller fortfarande hoppet uppe!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Inte så mycket muskler på benen, eller?!?

2012-01-20 @ 09:40:02
Postat av: Elinor

De på benen är lite mer slim-muskler! Haha!!

2012-01-20 @ 14:11:19
URL: http://elinorstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0