Är de du eller jag som kör?


.
Även fast vis agrition fanns på övriga personer som befann sig i bilen igår så tyckte jag det gick riktigt bra!!!!!!! Jag KAN köra bil mina damer och herrar! Växla är jag kung på och de gick bra att köra på väg när det kom trafik med. Jag tänkte ÄGG, som min morfar sa åt mig här om dagen, och då funkade allt som de skulle. Tänk att en ägg-tanke kan göra så stor skillnad? Man ska alltså tänka att det är ett rått ägg under gaspedalen så man inte gasar så hårt. Sist jag körde så gasade jag för snabbt så jag fick tiotusen kärringstopp på en kvart. Jag är jävligt stolt, de kanske märks? Haha. Backa gick kanske inte så bra, men de kommer väl de med. Haha. Minns när vi körde traktor på gymnasiet och skulle hålla på och backa med släpp och dubbelaxlat. Och de gick ju bra till slut, så att backa med en lite bil borde inte vara så svårt tycker man..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0