Bakishäng utan alkohol, pizza och vänner

Tänkte ha bakishäng utan att vara bakis och utan någon mer än mig själv. Såg att pizzerian var öppen idag när jag åkte till jobbet, och eftersom att planeringen inte är på topp så har jag ingen ätbart hemma, och affären i denna håla är stängd idag.. Så tänkte pizza! Så när jag cykler förbi nu på kvällen klockan 8 så är det öppet och folk är där inne så duschar lite snabbt och går ner dit och vad möts jag av då? Jo, ingenting!! De är S T Ä N G T ! 20:22 och de är stängt! KuK-i-FiTtA vad sur jag blir!!! Det var ju nyss öppet och de ska inte stänga fören 21:00. Södra vi kan suga min kuk!!
.
Så nu sitter jag här, hungrig som ett cp då jag inte ätit något idag, då jag inte har någon mat hemma. Arg, trött och allmänt bitter! Ont i huvudet har jag som ett jävla berg! När grisar kan fyga ska jag förlåta dom för detta!
.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du.Borde.Flytta.

2012-01-01 @ 21:33:11
Postat av: Elinor

De säger du...

2012-01-02 @ 08:36:32
URL: http://elinorstankar.blogg.se/
Postat av: Mats

Men du är inte bitter!? Puss

2012-01-02 @ 11:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0