De är ingen storstad, de är en stor stad

Helt ändrade planer, de går fort i svängarna. Men det känns bättre nu, mer självklart och rätt. Idag i alla fall. Haha. Har tidigare aldrig vågat titta på agronom-programen för, hallå liksom? Har inte betyg för att komma in på dom ändån. Men så pratade jag med Anne här om dagarna och då tittade vi "bara för att" och då visade de sig att jag har haft helt fel. Agronom-Lantsbygdsutveckling: Matematik C, Samhällskunskap A, Naturkunskap B. Ja men de har jag ju!!! Och om det inte blir värre än förra året så kommer jag även in på snittet också. Så nu slopar jag skåne-land och rör mig uppåt åt muppsala! Som är en stor stad, ingen storstad! Haha. De var i alla fall vad min gamla lärare sa när jag sprang på honom på stan i veckan.
.
Känns som att dom i min omgivning är mer possiva åt detta än när jag sa "Jag tänke gå lantmästare" och tror även att det här är mer jag. Även om 4,5 år känns väldigt tungt, behöver inte tänka på min framtid på 4 år så är nöjd ändån! Haha. Är ju ingen direkt pluggmänniska heller så vi får se om detta går. Men skam den som inte testar nya vägar i livet. Vi får se helt enkelt...
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0