De är möjligt, förutom SNÖN!!!!!!!!!!!

Känner att de kanske inte är så bra att jag inte har någon plan B för när de kommer snö, för fy fan vad svårt det är att cykla! Plog vet inte södra vi vad det är så tog dubbelt så lång tid att cykla hem idag när bilarna kört upp spår då det blir omöjligt att cykla utan att slå ihjäl sig! Detta resulterar i att jag måste gå upp tidigare på mornarna... Nu kanske inte en kvart låter så mycket, men när klockan redan står på 03:50 känns det tungt!! Haha.
.
Behöver även införskaffa ett par vantar att jobba i har jag märkt. Men eftersom jag är lika kräsen när det gäller vantar som en vis person på K är när det gäller snopp så kommer jag nog inte hitta några bra. HAHAHAHA! Dom måste vara varma men inte tjocka, vattentäta men inte hala, arbetsvänlig och mörka! Någon som känner sig träffad?
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0