De som är bra är oftast ganska dåligT

De bästa med att bo precis jämte en mataffär är att om man helt plötsligt från ingenstans blir sugen på semlor kan man lätt gå och köpa de. Och om man bor i en håla så får man köpa mjöl, ägg, margarin, salt, socker, grädde, mandelmassa och mjölk och baka sina egna semlor! Stillat behöv! Mmm..
.
Det sämsta med att bo precis jämte en mataffär är att om man helt plötsligt från ingenstans blir sugen på semlor så kan man lätt gå och köpa de. För min ekonomi och min bilring runt magen skulle de nog vara bäst att jag bodde sådär 3 dagsresor från närmsta affär. INTE hälsosamt att gå och köpa socker och fett för att sedan frossa i sig de i sin ensamhet! Haha!
.
Men tränade järnet i lördags vill jag lova, och idag har jag redan gått 6 kilometer stavgång, och 6 till väntar. Så antar att de är blir lite + - i alla fall(?) Haha!! Tycker det är bättre att röra sig mer, så man kan äta vad man vill! Haha!
.
Skulle kanske funka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0