Dehär med PUMPEN

När öppnar detta ställe som är enda anledningen till att detta "samhället" Södra Vi går runt, på kvällen egentligen? När jag vandrade i vanlig ordning hem mot min kära säng så kom det en buss full med folk som steg av i city(!!!!) Klockan var då halv nio på kvällen och då undrar jag vad dom ska göra tills Pumpen öppnar? Det är kallt, de är dött, kallt, dött, kallt, dött, kallt! Vad gör man här vid halv nio på en lördagkväll när the happening inträffar typ 10 antar jag(?)
.
Mitt råd till de som tänke att "Oh, nästa pumpen-kväll ska jag nog vara i Södra Vi vid halv nio, bara för att!" är att sluta tänka så och komma hit när det öppnar!
.


Kommentarer
Postat av: Sofia

"Det är kallt, de är dött, kallt, dött, kallt, dött, kallt! " HAHAHAHAHA x)

2012-01-29 @ 21:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0