Går runt i vinterskor på hösten, alltid redo för storm!

.
Tycke det är lite roligt att titta på lägenheter, även fast de är för tidig att ta ut segern då jag inte ens sökt utbildningen än. Haha. Men de är lite roligt i alla fall, finns ju lite olika varianter. Tycker om att vara förbered. Sen att listan på lediga lägenheter i Uppsala minskat från 3 sidor till en halv på 2 dagar känns ju lite oroväckande, men studenterna börjar väl nu? Kommer ju bli fler lediga sen till sommaren. MEN inte kommer det bli lätt att hitta någonstans att ställa allt sitt skrot.
.
Men om vi ska vara lite possitiva och säga att jag kommer in så vorre de ju roliga att hitta en bostad så håller ögonen öppna redan nu. Haha. Tycker ändå inte att de verkar vara "skit-oj-kom-och-hjälp-mig"-dyrt att bo i Uppsala(?) Har varit med om värre liksom.. Sen om man är två. Mys!!
.
Ja, jag tycker i alla fall att de är roligt att drömma mig bort lite från Södra-Fucking-Vi då coh då. Tror det är lättare att överleva då. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0