Hjärnan är inflammerad

Jag tycker vi slumpar dethär med lönesamhället. Vi liksom skiter i de. Inge jobbar för pengar, vilket resulterar att alla är arbetslöas = ingen är arbetslös. Ingen är i ekonomisk-kris för ekonomi existerar inte. Vi bara gör uta att behöva. Att jobba för att uppnå status eller få saker är olagligt. Saker vi gör för glädje och nöje är lagligt. Sen skiter vi i resten, de ka inte bli bättre!
.
Trots att natten inte innehållit några drömmar om fester eller fel-mjölkade kor så känns det som att jag inte sovit ordentligt. Har börjat spriga och göra mina behov mit i natten. MYCKET irriterande. Sabbar lite hela sömnen, älskar inte Emil med stort S! Han sabbade lite mitt humör imorse. Fattar inte hur det kan vara motvind åt båda hållen? Tur att man har ett härligt jobb med massa kärlek i alla fall!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0