Hur gammal är du egentligen?

Haha.
Kom och tänka på en lite,..inspelning jag och min kära Angelica gjorde som barn. På den tiden när internet inte var en självklarhet och man fick roa sig på andra sätt. Haha. Då hade vi alltså en bandspelare och spelade in "radioprogram" som vi sen dog av skratt lite när vi lyssnade på dom. Minns i alla fall en speciell inspelning när vi sitter med våra muppar (och den som inte vet vad en mupp är är inte välkommen! Haha) och Angelica, även mer känd som Anki på denna tid, var reporter och jag var den kvinnliga muppen.
.
Anki- Hur gammal är du?
Elinor- 20
Anki- Har du en pojkvän?
Elinor- Ja.
Anki- Hur gammal är han då?
Elinor- 25..
Anki- VA!! Men de är typ 5 år!!! Han kommer ju dö före dig!! Om vi tar den här håfönen (hon tar tag i en hårför och sätter på den så den blåser) DEN FUNGERE JÄTTEBRA NU. MEN OM 5 ÅR...(hon stänger av hårfönen och släpper den mot sitt ben så de låter *poouuh*) så är den död. Levande död levande dö rätt fel förstår du poängen?
Elinor- eh.. aa..
.
Haha! De var så roligt då, och några år efter när vi hittade detta band var det väldigt roligt! Men de jag kom och tänka på mer om detta är att, 5 år är ju ingenting i ålderskillnad i ett förhållande idag när man blivit lite äldre än 10 år. 5 år är väl till och med väldigt normalt eller? "Ålderna har ingen betydelse i kärlek" vad det någon poetisk jävel som sa. Men i min värld tror jag att det ändå har de! Fast, när man kommit till ett vist skede i livet är vi ju alla lika tills vi är 65. Så egentligen kanske de inte spelar så stor roll, om man kommit över tonåren för då slutar vi ju någonstans utvecklas och är likadanna som dom som är 10 år äldre. Haha!
.
Knulla lugnt säger jag bara, hur gammla ni än är och inte är!!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0