Hur många är bakis idag?

När jag vaknade i morse så var jag väldigt ovanligt trött för att bara haft en morgon innan dagens uppstigning! (De blev ju rätt vilt igår när Elinor, Elinor och Elinor kom över! Haha!!) Satt uppe till halv elva i tron om att klockan var sådär 8 kanske? Men icke! Och jag som alltid kan somna, somnde inte! Bbbäääääh! Så låg där och vred mig, tog av och på kläder, flyttade på kuddarna. Trött som en lite lammung! Men korna skulle vist mjölkas ändån, och snön hade inte smält bort, och inget körkor hade fallit ner från ovan så stavgångspromenad stod på schemat. Men till min glädje så var inga 40-krisare ute och rände efter nattens bravader. Inga epor stod mit i vägen. Så jag är nöjd ändån! Haha!
.
Grädde och sylt men en klick pannkaka står på bordet! Mmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0