Jag dömer att du dömer din döming!

Börjar undera lite på det där med alla "nya" bloggstjärnor som träder fram, lite för att dom provecerar fram hat. Hörde då den här "Jag hatar svenska killar" och hon har väl även gjort någon om turkar(?) Sen en som "Hatar fula människor" som lite för mig är en tolkningsfråga. Men till min tanke..eh..? Jo, Jag funderar på alla som då hoppar på och skriker att dom dömer folk för utseendet och bla bla bla. Sen att dom själva är så snälla och öppen för alla olika människor. Men, när man ser en "Kissie" eller liknande så dömer man ju att en "sån" dömer. Man hoppar direkt på och bara "Du dömer ju andra människor!" Men rent tekniskt sett så dömer ju då dom som påstår att dom andra dömer för ingen känner ju egentligen någon i detta internet samhälle.
.
Jag tror alla dömer, både dom som skriker det rakt ut, tittar konstigt, är för trevliga eller bara inte bryr sig. Har slagit mig att jag själv är jävligt dömande visa stunder i livet. Dock har år av vishetsgivande tider gjort att jag väntar ut att döma folk utåt. Men i mitt huvud. Ja, där hamnar alla som jag möter på stan i olika fack!! Haha!
.
.
Hur mång gåner har man liksom inte rablat upp en persons livsöde som man aldrig träffat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0