Jag fick inte upp den..

Vaknade i morse och kände att jag var magsjuk. Inte helt peppt att ha ett jobb när man böjer sig ner sådär 300 gånger på 2 timmar när det känns som man ska spy fort man lutar sig framåt.. Men då jag som vanligt inte har tid att vara "sjuk" så bestämde jag mig för att inte känna efter. Funkade stundvis, mer eller mindre aldrig, men stundvis låter ju lite mer positivt!
.
Men någonstan så kom droppen när jag på morgonkvisten, sön ligger vit på taken endast tomten är vaken, så får jag inte upp den. Den där stora, tunga, hårda dörren till spånet! Varför ska alltid sådanna dörrar inte gå att öppna? Känslan att lägga sig ner och spy var inte långt borta,  men vill ju inte ha urinvägsinfektion så övervägde de allternativet och fick till slut upp dörrfan! Haha!
.
intressant har min morgon varit! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0