Jag har sagt de förr, och säger de igen

Men hur kan det bli så skitigt av en "vuxen" människa? Nog med om jag hade 5 hundar och 10 barn under 5 år men nu bor jag här själv!! Att det är grejer lite här och var kan jag leva med för "har ordning i mitt eget stök" men att de blir så jävla äckligt! Jag tycker ändå att jag försöker hålla de lite rent hela tiden. Men nej! Jag säger bara nej! Behöver en egen personlig städerska!
.
Och på tal om saker jag sagt för så försöker jag nu vara väldigt ekonomisk (då jag vill spara massa pengar till körkort och till att smycka min kropp med massa färg!) och bakar nu muffins. På dagen när jag blir sugen på något gott ska jag då inte köpa något utan kan öppna frysen och ta en lite muffins! Skriver då även upp allt jag handlar så jag har full koll, skumboll! Har köpstopp på kläder fram till sommaren!! Har även gjor matlåder fram till februari typ så skulle rent tekniskt sett inte behöva handla mat förren då, vilket jag hoppas jag inte gör! Sitter nu lappar över hela kylskåpet. Planering, planering!
.

Kommentarer
Postat av: Mats

Du är en sån choklad - addict ;)

2012-01-08 @ 20:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0