Jorå, korna mjölker bra!

Härligt att vakna av att solen strålar in i rummet och sakta stiger upp i ansiktet! Underbart!! Var tvungen att tänka till  vad det var för månad innan jag öppnade ögonen. Påmindes lite om hur det av när jag flyttade hit i maj! Härligt! Till skillnad från igår när det var snö-fucking-storm när jag var ute på mitt svarta sto, som växlarna fasnar på när det blir för kallt och snöigt! Haha. Ligger dock kvar lite snö här, och är en och annan minusgrad. Men tror det försvinner under dagen då det ser strålande ut! Hör ni hur possitiv jag är? Kan bero på att jag ä n k l i g e n har fått mitt efterlängtade körkortstillstånd så jag kan börja sikta på att få mitt körkort. Haha!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0