Klockan var vist halv tio

Känns som jag håller på att gå in i en vägg.. Insåg att jag glömde äta igår för att jag sov istället, och på kvällen var jag aldeles förr trött för att äta. Haha!
.
Men av någon oförklarlig anledning så satt jag uppe och tittade på "The Reader" Har bara sett början av den filmen innan, eller jag insåg att jag sett början och mitten nu när jag väl såg hela. Men i alla fall så tyckte jag att "början" var så, speciell kan man väl uttrycka det? Lite rå på ett mjukt sätt. De verkade kunna bli en bra film. Nu så ångrar jag att jag såg slutet för att vara ovetande var nog bättre än att se. Slutet  var riktigt dåligt och sabbade lite resten av filmen, tyckte jag. Blev lite chockad när eftertexten började rulla. "Va? Slut!?" Men en konstig film kanske måste tonas ner med ett tråkigt slut?
.
Nu laddas de med pannkakor efter att jag trott att jag sovit till 2, men de var vist bara en dröm!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0