KO 2012-01-14

"De säger inget men de talar till en ändå, på sitt sätt. Om man gör sig tid att stanna upp, vill säga"
.
De är det jag tycker jag är så vackert med djur, att dom pratar med oss. Jag tror inte på att människor kan prata med djur, men jag tror på att vissa kan förstå djur så bra så de kan "översätta" djurens språk till vårt. Men ibland, när man går runt där bland korna, då undrar jag varför jag kommer att tänka på vissa saker helt utan att jag borde. Undrar varför jag tittar extra på vissa kor och då ser om något är fel. Och jag tänker "Hade jag inte gått hitt hade jag missat de" Ibland känns det som att dom kan roppa på mig när jag går där. Haha. Låter helt knäpp nu, men de är ju lite knäppt så! De är härligt i alla fall att stanna upp och lyssna på vad dom har att "säga" till än.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0