KO 2012-01-29

"Kor är som katter, de vill bli kliade"
.
Om dom nu inte skulle vägde sådär 500 kilo skulle dom lätt hoppa upp i knät på en och lägga sig där och gosa ner sig. Kor är mysiga. Ikväll skulle jag mjölka en liten nyinkalvad sak som har varit lite skäpptisk nu till en börja, men har slappnat av mer och mer. Men självklar när jag är själv så sparkar hon. Jag kanske var nervös inte vet jag! Men efter några misslyckade försök, när min arm blivit dödad, ställde jag mig bara jämte henne och kliade. Hon tittade på mig som att jag var dum i huvudet. Haha. Men efter ett tag så såg man hur spänningarna släppte och de gick kanon att mjölka henne. Istället för att sparka och slå, kliade jag. När vi var klara så var det lite som att hon ville upp i knät på mig för att fortsätta mysa! Hihi. Synd att det inte finns mer tid till mys till vardags..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0