KO 2012-01-30

"Riktigt stor kärlek handlar inte bara om själva föremålet för känslorna. Det handlar om allt runtomkring."
.
De är ju inte bara kossan man blir lite kär i. Det är hela arbetssättet jag beundrar och blir känner så mycket possitivt för. Att få jobba med kroppen och vara mer eller mindre ute. Att få träffa djur är en stark bonus som får det fysiska jobbet att bli roligt och skönt på något sätt. Egentligen är det jobbig att gå upp så tidigt, komma hem så sent, gå hela tiden och jobba med stora djur som puttas och sparkas ibland. Men jag älskar verkligen de ändå. Den känslan av att vara nära de levande och få vara självständig men ändå att någon står bakom en är alldeles perekt för mig. Jag hoppas jag aldrig behöver sätta mig på ett kontor 5 dagar i veckan, 8-16.
.

Sötis!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0