Kökortsteori in my assssss!

Har läst 101 sidor i "KÖRKORTSBOKEN" och än så länge har det handlar om:
Kör försiktigt!
Håll dig på höger sida av vägen, så du inte krockar med mötande trafik!
Ta det lugnt!
Du har ej väjningsplikt om du kör på huvudled, alltså stanna inte!
Ha uppsikt!
Fordon med LGF-skylt kör sakatre än dig, så ta det försiktigt!
Sväng inte vänster om de är vänstersvängförbjuden!
.
JAG FATTAR! Man ska ta de lugnt och inte bryta mot förbjudet-skyltar! Man kan väl säga att boken är upplagd för att någon som inte vet vad en bil är ska förstå. Vilket självklart är bra men känns så trååååååååkit att sitta och nöta igenom saker som är lite mer eller mindre självklara. Men det är ju 168 sidor kvar så kanske lär mig något på dom(?)
.
Känner i alla fall redan hur skönt det ska bli när jag kan köra här ifrån! Haha! Tror jag kommer uppskata mitt körkort väldigt mycket då jag verkligen behövt det, men klarat mig ändå! Har ju gått ner i vikt i alla fall! Haha!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0