Man vet aldrig när man behöver ett schyst järnrör!?

Klockan ringde 03:15 och jag tycker i alla fall att de är väldigt mycket förtidigt! Palrade mig upp ur sängen i alla fall och börjar min vandring mot jobbet! Haha. Tog sådär 45 år att gå hela vägen för var inte dåligt halt!!!!! Sand är tydligen en bristvara här iår? Känner hur den konstiga huvudvärken jag haft sen i torsdags smyger sig på som ett gäng elefanter som skenar i panik! Såfort jag ska räta på mig efter att ha böjt mig fram så känns det som att någon slår mig mot höger ögonbryn med ett riktigt hårt järnrör! Och när man böjer sig sådär 300 gånger i timmen så blir det jobbigt efter ett tag.. Varför? Trodde först att de var för jag glömde ta i bettskenan i onsdags kväll, eller glömde och glömde. Tog tag i den men hann somna innan jag stoppade den i munnen. Haha!! Men eftersom de blir värre i huvudet nu så borde de la inte vara de(?)
.
Känslan när man har ramlat av hästen in med huvudet förre i en vägg och fått hjärnskakning! Känns som hjärnskakning, lite sådär när man vaknar upp dagen efter! Haha. Har aldrig i hela mitt liv bara "haft ont i huvudet." Har alltid varit en tydligt anledning till det, exempelvis alkohol. Haha! Men nu känns de som hjärnskakning och jag har inte gjort något, vad jag minns i alla fall...
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0