Mitt försök till att vara positiV

Ja, de blåser. Men hörde på radion att det blåser så mycket för att det är en så mild vinter. Och då kände jag att de gör inget att det blåser storm, bara de håller sig milt! Ingen snö, ingen is. Ja, då får man ta lite vind!
.
Insåg idag när jag skulle cykla mot jobbet att det var ljust, väldigt ljust. Sådär så jag undrade om jag tagit fel på tiden. Kändes som klocka var mit på dagen men den var eftermiddag. Länge leve ljuset! De går mot bättre tider. Var även så ljust klockan 8 nu på kvällen att jag inte behövde något lyse för att se var vägen gick!!
.
Jag vill ha sommar och sol och vi har korta kjol och vi vill ha dig, Jag vet jag vet, Markoolio! Men de är inte långt kvar nu! Peppa!
.
En såndär sommar på öland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0