Skappa en låT

Haha!
Hörde imorse på radion att Roger Nordin från RixMorgonZoo sa att dom kommit fram till, via en ny studie, att rökning gör mäns snoppar mindre. Vilket jag tyckte lät väldigt bra!! Skit ska skit ha! Haha. Så eftersom jag är så kreativ (hahahahahaha) så gjorde jag en låt. Eller en lite bit av en låt. Inget rimmar, men om  man skriksjunger det lite så är det lite roligt! Haha. Lånade lillebrors elgitarr och rockade loss utan ackord! Haha!
.
Att storleken inte spela någon roooooll, de har tobaksindustrimn lurat i dom
Rökning dödar inte bara liiiiiiiv, utan gör tjejen underliv till ett raseri
För om vi skulle gå till sääääängs, blir det ugnefär lika roligt som när jag har mens
Ingen rökig-snopp jag vill haaaaa, då kan jag lika gärna ta en banan
.
De är roligt att sjung den i alla fall men låter inte som den hänger ihop om man bara läser de. Haha. Tycker de borde stå på cigaretpacketen att de är en risk att snoppen krymper!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0