Skönt att klippa den navelsträngen!

Har nu tjänat 1050 svenska kronor på min helt lediga dag. Tummen upp! Har ringt ungefär 10 tusen samtal men det var det värt. Haha. Har nu då lyckats sälja alla mina komvux-böcker. Sen när jag räknade på att alla engelska-böcker kostade 1000 kronor att köpa in så blev det absolut ingen plus-affär men i alla fall. Bättre än inget. Väldigt skönt att ha komvux bakom sig helt och hållet! Har även skickat in mina betyg där ifrån nu så dom finns registrerade var dom nu behöver vara de. Haha.
.
Jag tycker inte att det är något fel med att läsa på komvux, troligtvis för att jag själv har gjort det. Men det är inte lätt att veta när man är 16 år vilka kurser man kommer ha nytta av, så det är bra att det finns möjlighet att läsa till de kurserna senare. Även fast jag inte tycker att man ska satsa på ett komvux-år. Det är trots allt skönt att ha allt "klart" efter gymnasiet. Men något jag stör mig lite på, och var lite rädd för, är att fastna där. Att gå år efter år, läsa fler och fler kurser, utan att egentligen ha något mål med det. Gillar inte folk som fastnar..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0