Tänkte förklara mig..

Har varit hemhemma på landet på min underbart-behövliga-lediga-helg så har inte varit datorn som stått i centrum. Dels för att jag inte velat slösa min tid på det, och för att min lilla lillebror slukade datorn där hemma med sina blåa påsar under ögonen. Men nu är jag här i håla igen och "njuter" av ensamheten. Det ordnade sig självklart med hemresan eftersom jag har en snäll mamma. Haha. Puss på henne som körde upp mig hit så jag kan jobba imorgon. Dock var det inte så roligt att åka hit då det var snö gånger 1000 ute. Insåg då att de    I N T E kommer gå att cykla imorgon på morgonen så väljer nu att gå, tror jag.. Det kommer ta hela dagen att gå, men känns som det är lite säkrare än att cykla. Då kommer jag nog fram i alla fall. Så klockan kommer ringa långt tidigare än vanlig, och jag kommer hem senare. Älskar detta! Drömde inatt att jag fick sparken så känner att jag mäste komma i tid. Haha!
.
God natt!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0