Trosorna utoin och tröjan bakofram

Igår gjorde jag en "detta-kommer-inte-bli-bra-men-va-fan-liksom"-grej. Kossorna var som vanligt underbara att jobba med så hann klart på jobbet tidigt. Jobbade då häcken av mig för att hinna hem, duscha och byta om för att ta Pem in till vimmerby. Inser att hur mycket jag än stressar hinner jag inte med 19:50 bussen från vimmerby utan måste då ta 21:50 bussen = hemma vid 11.. Inte lika roligt! Tar då beslutet att stressa lite till och hinner med bussen från den underbara hålan och är då hemma 20:30! Mums!
.
Problemet blev då bara att jag inte har något fordon i vimmerby som jag kan ta hem på söndag då det inte går några bussar till den så underbara hålan!! Älskar det! Men att tänka efter och sen göra de bästa är ju inte så roligt? Roligare med lite utmaning och spänning i livet! Haha. Ja, ett så händelserikt liv har jag!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0