Vill du bli min fru?

Har nu gått stavgång 3 mil de 3 senaste dagarna. Och med tanke på att klockan inte ens är 10 på dag tre tycker jag det är väldigt mycket! Och jag sitter ju inte bara och glor på jobbet direkt.. 3 mil + 17,5 timmes gång på jobbet. DÖR!! Mina fötter, aj mina fötter! Och skenbenen, aj mina skenben!! Ska iväg för har tvingat Angelica, som inte var så svår flörtad haha, att träna med mig idag med så hoppas jag orkar röra mig lite i alla fall. Haha.
.
Känner att de är bra att jag tvingas till denna motion för då kan jag äta vad jag vill. Haha! Har så många gånger i mitt liv tänkt "nu ska jag sluta äta socker och fett" men de håller i sådär 2 dagar sen kommer jag på mig själv med fingrarna i syltburken så att säga. Bättre då att jag rör på mig så jag "slipper" tänka på vad jag äter. Kilona rasar ändån. Haha.
.
Trött är jag med som ett sär. Och för att lösa problemet att jag nästan somnade ståendes idag så sprang jag runt och sjöng så fint bland mina korumpor. Jag tror dom uppskattar de! Haha. Jag började självklart med "Jag är fattigbonddräng" för det kändes rätt idag. Men efter att ha rablat den 10 gånger så kom jag över på lite bonne-låtar och då är det ju svårt att undvika "Om du vill bli min fru ska jag ta dig här och nu.." De som blev lite pinsamt var när jag skriker detta rakt ut och sen tittar upp så ser jag att chefen står några meter framför mig. Haha!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0