Inte okej, inte okej..

Jag ska inte duscha eller byta strumpor på 10 veckor, sen ska jag ta dom strumpora som jag jobbat i och köra upp i näsan på dom. Sen ska jag vänta 4 månader innan jag tar ur dom, för dom ska inte tro att dom är dom ända som har strumpor i näsan!
.
Ja, så känner jag idag. Ringde till dom och min handläggare har inte fått tillbaka godkännandet från deras läkare, och han fick mitt läkarintyg från min läkare den 2/12.2011.
-Men nur lång tid får han ta på sig?
-Ja, enligt lag så är det en månad han har på sig.
-Och de är den 3dje idag...?
-Mmmm..
Deras tid gick alltså ut igår och de ska dom veta! När jag var sen med mitt syntest så skickade dom ut brev direkt och jag fick betala dessa 200 kr igen. Och dom pengarna vill jag ha tillbaka nu då jag betalat dom för att göra sitt jobb, som dom tydligen inte gjort.
.
Nu har jag lugnat mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0