Varför är alla bananer ruttna?

Efter 12 timmars sömn, utan min bettisch som jag glömde, så är jag rätt nöjd. Har inte sovit tills jag vaknar på några månader så nu är jag på topp..snart. Kom och funderade över hur många timmar man ska sova om man sKa vara normal? Jag är fortfarande kvar i den här "8 timmar sömn per natt" men har fått för mig att de är för barn de gäller(?) Haha, men är ju inte så vuxen av mig. Det är väl sex som allt annat..
.
Läser ju inget annat på FACEBOOK än att folk äter och inte kan sova. Jag har aldrig i hela mitt liv haft sömnproblem. Somnar alltid, och sover därefter!  För:
*Jag gör inget annat än sover i sängen, ingen TV, ingen dator, ingen bok! Då kopplar hjärnan ihop sängen med sömn=lättare att koppla av.
*Jag äter aldrig precis innan jag ska sova! Då är magen i full gång med att jobba.
*Jag har samma "rytm" varje kväll så kroppen vet exakt när jag ska sova. Liksom: Duschar, äter, titter på TV, går på toa, borstar tänderna, sover.
*JAG GÖR NÅGOT OM DAGARNA SÅ JAG ÄR TRÖTT!!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0