Vikt + - 0

"Om hon är ny-bajsad eller inte skiter jag i"
.
Haha. tittade på Svenska Hollywoodfruar igår och då sa ens personliga-tränare just dessa ord. Hon själv var så stölt över att hon gått ner 1-2 kilo, men han sabbade glädjen rätt fort. Haha. Med all rätt tycker jag. Alla stirrar sig blinda på vågen, tycker midjemåtte känns mer relevant att titta på. Men de jag tänkte på var att 2 kilo hit eller dit är inget att gå på. Vill man upp i vikt så klart man kan bli "glad" av ett kilo upp så det i alla fall inte var ett ner, och samma sak fast tvärt om ifall målet är ner i vikt. Men precis som tränaren sa så kan dedär 2 kilona lika gärna bero på att du gått mer eller mindre på toa den dagen, och kanske druckit mer eller mindre vatten.
.
Så jag tycker man ska vara glad över att de inte gått åt fel håll, men att tro att man har lyckats med något känns lite hårt. Lösningen är väl att sluta väga sig? Haha!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0