AAAAAhhh! Jag bröt en klo....

Fick en fråga om hur jag kan hålla mina naglar så starka och långa när jag jobbar som jag gör. har med tänkt på hur jag egentligen lyckas med det? Vist att det händer att någon är lite kortare än alla andra, men mycket sällan går dom faktisk rakt av! Hur gör jag? Tja.. Vet inte riktigt. Har alltid haft långa naglar, även när jag var i stallet, men då gick dom av ofare och längre ner. Har nog bara härdat dom ordentligt, (haha) och vant mig vid att ha dom så tänker alltid undermedvetet att dom är långa.
Och så var om inte i tvättstugan går nagel-fan av! Här har jag slagit i naglarna i flera veckor så jag trott att hela fingret ska åka av men nageln den har klarat sig! Så slänger jag in tvätt i tvättmaskinen och nageln ryker av! Vet inte riktigt vad jag fastnadde i men något var det allt! Är inte lika van vid hushållssyslor som kossorna. Haha!
Lite den känslan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0