De är bra att sätta mål!

Hade ett mål med denna vecka i min såkallade träning. Springa 15 minuter i sträck. Nu kanske de inte låter så mycket, och det går inte heller så fort, men med tanke på att det är mig vi pratar om så är 15 minuter en klar ökning! Haha. Det lilla problemet blev bara att jag klarade av det idag, och det är tisdag! Tror jag har lite för låga krav på mig själv!(?) Får lov att säga att det går framåt i alla fall!! När jag annars har bestämt mig för "att ta tag i träningen" så har det bara känts som misslyckanden. Som att de blir dalar neråt hela tiden. Men nu känns det som upp upp och iväg!!! Bara roligare varje gång!
.
Ska göra en rönken på torsdag redan, avgörande för mitt framtida liv! Dramatiskt till tusen!
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0