Elo är sne, väldigt väldigt sne!

När Gud skapade mig tänkte han inte skapa den perfekta människan,
inte något starkt, praktiskt eller vakert.
 Han skulle skapa ett mästerverk utom gränserna.
Han skulle göra något kreaktivt utan att följa någon tråkig mall.
Konst, som var så ful så det blev snyggt.
Så fel så det blev bra.
Ja, det var så jag blev till!
.
Har tagit tag i att se hur man ska kunna fixa min rygg. Den var ju 41 grader sne en gång i tiden, men nu käns det (och alla i mi omgivning instämmer på den känslan) att den blivit sneare! Som att inte 40+ räcker? Haha. Ska i alla fall kolla upp det efter att min sjukgymnas tyckt att jag såg hemsk ut. Haha. Fik en tid till nästa vecka så här i vimmserby är det snabba ryck minsann!
(När man har akut ont i magen får man en tid efter 2 månader, och ska man kolla upp en sne rygg erbjuds man en akuttid. Är inte världen lite sne ändå?)
Ser ni skillnade? Vänstra sidan går in och högra är rak! Haha. Och det sorliga är att det är ännu värre nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0