Ett lagom slut på en lagom bok!

Har läst ut ännu en bok(!!!!!) på 12 dagar(!!!!!!!!!!!!!!) Börjar nästa gilla det, och blir rädd för mig själv. Haha. Har nog aldrig läst ut en hel bok i hela mitt liv tidigare(?) om man inte räknar med barnböcker med sådär 3 ord på varje sida då förstås. Nu har jag läst 4 böckr på... 4 månader kanske? Det är ju rätt bra med tanke på min bok-fira barndom. Har redan börjat på en ny, men den som är slut nu heter "Den förbjudna trädgården" och är skriven av Diane Guest 1986. Haha. Mamma kanske skulle uppdater sin bokhylla lite. MEN de jag skulle komma till var i alla fall att denna bok slutade ganska bra! Klagade på att alla böcker slutade så dåligt, men denhär var lagom lycklig, lagom avsläjande och lagom hård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0