Jag är nog inte skapt för teknik!

Efter mycket (fucking) om och men så kom vi in till staden igår en kvart innan telia stängde. Jag som precis hade bestämt mig för en lur. Bara en tant framför mig i kön, OCH HON TAR EN TIMME PÅ SIG!!! Dom som fick hjälp av den andra blev klara EFTER 40 MINUTER då jag då fick hjälp. Kronglade lagom mycket när de abonnemang jag ville ha inte fanns och Mats och jag inte var överens om vad som blev billigast och bla bla bla! Tog i alla fall en halv evighet att komma fram till ett beslut då jag var i "jag-är-för-arg-för-att-kunna-ta-viktiga-beslut"-feeling. Men efter sådär en halvtimme så säger jag JA till en mobil och allt var klart, och då, då jävlar HÄNGER SIG DERAS SYSTEM och de är för sent på dagen för att de ska få tag i de ansvariga på huvudkontoret!
.
SUG MIN FUCKING RÖV!
.
Så blev ingen ny mobil. Tror inte gud vill att jag ska vara cool som alla andra. Haha. Men nu har vi i alla fall räknat på olika allternativ, och som vanligt hade jag rätt! MOHAHA! Så får suga på min tegelsten några dagar till så får vi se om jag faller in i den moderna världen senare i veckan...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0