Nu ska de råa fäsket stekas!

Har som sagt kommit igång med träningen efter min "konsentrera-dig-på-körkortet"-period i livet. Känns riktig bra måste jag säga!! Har börjat springa på löpband med (Ojojoj) och det gör inte ont!!!!!!!! Har gjort konstant fucking ont i det där knät i nästan 4 år! Och nu kan jag helt plötsligt springa utan smärta före, under eller efter. Lycka!? Ja! Blir så befriad!!! Konditionen är att jobba på måste jag tillägga. Haha. Men nu är jag pågång och jag är fri!
Har aldirg gillat att springa, jobbigt och allt liksom "guppar" på hela kroppen. Sen att det gjort ont har varit ett stort hinder. Men nu när det faktiskt inte gör ont så är det till och med lite roligt, bara för att jag kan! Det gör inget att allt guppar, svetten rinner och lungorna sprängs. JAG KAN FUCKING SPRINGA UTAN SMÄRTA! Oooh vad lycklig jag är!
En början i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0