PAPAYA COCONUT!

På tal om Papaya som jag aldrig tidigare i mitt liv ätit. Snart 21 och aldrg ätit papaya? Japp, det är jag det! Hur smakar det egentligen? Jag skulle köpa annanas igår och då när jag står där bland konservburkarna så ser jag de, PAPAYA, och blir nyfiken. De såg ju rätt gott ut på burken(?) Så tog en sån och fel annanas-burk och kom hem. Öppnade och smakar. Vad är reaktionen? De smakar hård marmelad! De gjorde verkligen de, och gör för all del fortfarande antar jag. Kan inte riktigt bestämma mig om det var gott eller inte? Ser gott ut i alla fall, och gjorde sig ju rätt bra på tårtan. Så de nya it? Papaya drängt i sockerlager? Haha. Färsk kanske smakar bättre..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0