Tänkte bli sådär modern, eller vad det heter(?)!

Jag tänkte att jag skulle bli som alla andra och skaff mig en "cool" mobil, som man kan göra mer än att ringa på. Idag äger jag en såkallad "tegelsten", en sån som dagens 10 åringar aldrig sett, som går att ring och skicka sms med, och nätt och jämt ta kort! Skulle vilja ha en mobil som kan de, + ta bilder, lyssna på musik (börjar tröttna på radio som fungerar ibland) och gå ut på nätet. Det är faktiskt ganska praktiskt i denna förslappade värd att kunna göra det. Jag menar, kolla en busstid när man är mit ute i skogen är ganska svår annars? Haha. Sen är jag ju beroende av Facebook med så måste kunna gå in där 24/7. Haha.
.
Så en iPhone 4 eller en Samsung Galaxy S2? Samsumngen är 600 spän billigare på telia... Hm..? Men en iPhjong är väl lite mer telefo(?) Hjälp?

Kommentarer
Postat av: Angelica

IPhone!!!!!! Haft min i ett år och den är lika bra idag som den dagen jag köpte den!! :D

2012-07-04 @ 10:53:32
Postat av: anna

Samsung utan protest!

2012-07-04 @ 11:27:57
URL: http://thenewdirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0