Är det Juni verkligen?

Jag vill inte vara sån.. Men förra året vid denna tid så sprang jag runt i kortbyxor, kortarmat och funderade på hur konstigt min chef skulle kolla på mig om jag bara jobbade i trosor och bh(?) Det var då "sjuklig-alldeles-för-varmt-för-att-jobba"-varmt! Jag vet att alla skriver det på facebook, men de är K A L L T ! Känslan av ett behov av halsduk, mössa, vantar! Har nästan lika mycket kläder på mig nu som jag hade i november typ! Jag gillar ju at ha för mycket kläder på mig, för hatar att frysa, så kanske bara är jag. Men kallt är det!! Så är de soigt och ser ut att kunna bli varmt på morgonen, så blir det mullet och regn sen på dagen. Varför gör de så?
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0