Dö du sjuka männska som förpestar vår värld!

Hörde att det var några /någon som hade skärt sönder ett föl någonstans i Sverige. Skadorna när fölet hittades var så alvarliga att de dog. Tarmarna hängde ut ur de kraftiga sår som hade skurits upp över magen.

Jag tycker absolut inte att det är okej att slakta andras djur för at sedn sälja köttet, men då ser jag ändå "meningen" med det. Men att skära sönder en fölunge för att sedan bara lämna den till att dö, vad kännar man på de? Är man så pengakåt att man snor levande varelser för att slakta dom olagikt och sälja svart, okej! Det är sjukt och äckligt!! Men att döda bara för dödandets skull och inte få ut något själv av det, sinnes?!
.
Ett ordenligt jävla skott i pannan!!! Och en tegelsten på kuken, och har dom ingen kuk så en kaktus i röven!! Blir så rädd, arg, fucking upprörd!!! En vuxen häst på ett annat ställe hade med skärts och fått så alvarliga skador att den blev tvungen att avlivas. Detta händer oftast ston, men hände det "min ponny" skulle jag inte vile fören den människan fick känna på så mycket smärta tills han/hon skulle be om att få kuken avskärd eller röven stoppad med spik för att få slippa mig!
.

Älsklings gubbarna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0