Fick höra att jag är för snäll idag...

...och det är ju inte varje dag det händer så får leva på det ett tag. Haha. Får hoppas körlektionen som ska vara en så kallad "mini-uppkörning" idag går bra för den komplemangens skull!! Är lite nervös över detta. Går det skit så har jag inte jättelång tid på mig att reda ut det!! Men igår fick jag övningsköra med mamma upp till mig och det gick sjukt bra, även då med mammas bil! Var så avslappnad och gjorde allt "utan att tänka" och kunde då hålla liken mer rörlig och kolla in det som hände runt omkring. Underbar känsla!!!!!!!! Idag hade de vrit skönt med körkort då jag får vänta i Vimmerby 2,5 timme på min körlektion.... Borde kanske cykla egentligen men känner mig inte helt feberfri så kanske inte!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0