Gammal och grå, hej hå, kämpa på!

Blev två turer till vimmerby idag på min kära cykel. Härligt. Har blivit så fet nu när jag inte tränat och bara ätit massa potatis så behöver nog de. Haha. Sista körlektionen innan uppkörningen är avklarad och jag dör av mina dåliga nerver(!!) Imorgon tar alla små barn studenten, och iår har vi ingen som tar studenten eller slutar någon "viktig" årskurs. Så lillebror 1 har gått ett helt år(!!!!!!!!!!!!!!!) på gymnasiet så han slutade vist idag. Sen lillelillebror 2 slutar 8.an och hur kul är det? Haha. Så blir en tripp till Ankarsrum och sen vidare till staden väster om viken för att känna på hur gammal jag blivit, on real!
.

                 1                   &                 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0