Gissa vad jag ska göra idag?

Idag är en dag då jag antingen:
Alternativ 1: Kommer vara piss-förbannad. Köpa mig en hel drös choklad och åka hem, sätta mig i min gungstol, vräka i mig choklad som tröst, sura, gråta och gnälla.
Alternativ 2: Hoppa av glädje! Springa runt och bara le, ringa alla människor jag känner och skrika av lycka, gråta av glädje, och kanske köpa hem lite choklad att fira med.
.
Jag hoppas då på alternativ 2 då min plånbok engetligen inte vill att jag lägger massa pengar på massa choklad. Sen har jag inte riktigt tid eller ork för att vara förbannad!! Så önska mig lycka till!!!!!! Och i som hatar mig kan ju be för att de går skäpp rakt åt helvete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0