Grattis alla studenter & välkomna till arbets(lös)livet!!

Stängde inte ens på datorn igår eller imorse när jag kom hem från jobbet, var såååååå trött så gick och sov direkt. I torsdags var jag vaken i 21 timmar, och av dom var jag i "vila" ungefär 6 timmar. Och då räknar jag fixa mat, packa, tvätta och åka buss som "vila". Hade de i och för sig sovit hela 6 timmar natten till torsdag, och fick sova 6 timmar till fredagen. Så överlevde kanske i alla fall.
.
Iväg till Ankarsrum for vi i alla fall igår och såg lillskrutten sluta åttan. Vad stor han blivit!! Saknar inte att gå på högstadiet direkt.. Haha. Sen blev det student för hela slanten. Och något jag saknar med högstadiet kanske i och för sig är självklar att får umgås med min kära Angelica vaje dag, fick umgås med henne i går nästan hela dagen i alla fall! Så Hanna Bentzen med!!! <3 Träffade henne då hennes lillasyster tog studenten! Och sakanr gymnasiet en smula mer kan man väl säga. Haha. Fast, när man ser västerviks student börjar man ju fundera på vad man var för idiot som valde Valstad?
.
Sen blev det mot lantligare förhållanden till Kajsa som är hemma från norrland. Sol, Winnerbäck och glass! Underbart. Iväg hem med snålskjus och buss för att sedan cykla hem från vimmerby. Kommer hem sådär halv 10 och direkt i säng som sagt, med några sidors bokläsande först. Sover dock bara 3 timmar sen upp och jobba igen. Så har seriöst sovit hela dagen! Vilar mig i form så att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0