Grym eller grym?

4 timmar. 3 timmar okej. 1 timme död av smärta. så fucking värt de.
Matte på Electric ink i västervik är grym på det han gör! Inte bara att motivet blev jävligt bra och verkligt så är han trevlig att ha och göra med.
.
Blev nästan lite tårögd när jag såg resultatet. Saknar mina små gubbar och det gör ont i hjärtat att inte ha dom runt husknuten. Att Snobban skulle få tecka min rygg har jag sagt i många år, och Tuffan satte sina spår i mitt liv med all sin kärlek så det var en självklarhet. Har aldrig tvekat på denna tatuering och nu när den är gjord känns det så speciellt. Kan inte rikigt förklara hur känslan känns, men oj vad bra den är. Samtidigt sorligt, för hade hoppats att mina små änglar hade varit med mig. Snobben har det bra i skåne utan fångbesvär och det hoppas jag fortsätter så tills vi ses härnäst.
.
Älskade Tuffer, jag hoppas du inte känner någon smära längre. Att du får äta dig rik på gräs utan exem nu när sommaren kommer. Jag tänker på dig varje dag och hoppas beslutet jag tog var rätt. Men jag mins när du försvann, och det gör fortfarande så ont! Hur en sån lite vilsen själ som din kunde bring så mycket kärlek till den värld som gjort dig så ont. Du kommer alltid minas av mig och jag bär alltid med mig din kärlek!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0