Hårspray och stress!

Drömmer så jädra knäppt nu hela tiden igen! Blir helt snurrig av att det är så verkligt, och sen vakna och inte fatta att man har sovit. Sen så tänker jag "Oj vad knäppt att jag...eh...jag...hmm?.." Så minns jag inte drömmen alls!!! Har panik i drömmarna och gråter för att alla stressar mig men jag hinner inte gör något. Har varit så flera nätter i rad. Inatt så skulle jag duscha och packa, men då stod mamma, Janne och Sandra och skrek på mig att jag inte hann duscha.. Så skulle jag packa ner kläder så jag kunde duscha sen, men de hände liksom ingenting och allt var kaos! Sen drömmer jag att Mats dör hela tiden... De är inte roligt!!!!!!!!!!!!
.
Dock blev drömmen lite roligare sen när Angelica och jag lyssnade på ABBA och Angelica ville "också" göra en låt om hårspray. Haha!! Så jag skulle dansa och Angelica sjung, så hon sprayade mitt hår med hårspray så det blev blött! Minns ändå ganska mycket egentligen(?) Men det var så mycket som hände som jag liksom inte riktigt förstår varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0