Honiiiiiiiing!

Har aldrig i mitt liv gillat honung. Minns alla dom gångerna man var sjuk som liten och mamma försökte tvinga i än honungsvatten. Uuhhh! Ryser vid bara tanken. Jag lossades vara frisk bara för att få slippa denna tortyr! MEN när jg var i Lindköping så åt jag en gigantik smörgås med honungs-rostade valnötter och det var riktigt riktigt riktigt gott! så köpte för första gången i mitt liv honung här om dagen, och skulle göra just valnötter, men har inte kommit så långt än.. Dock så har jag smetat ner min stekpanna med honung. Stekte piffar och sojakorv med honung och det blev helt okej. Men så skulle jag slicka av gaffeln jag använde i honungsburken och FY FAN VAD ÄCKLIGT!!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0