Hos BILTEMA!

Såg en lite märklig sak idag. Jag har ju bara ett par skoinlägg, jag vet att de är äckligt men jobbar på det! Så hade dom i mina vanliga skor igår, och skulle då byta dom till arbetskorna. Fick lov att köpa nya arbetsskor då de andra hade fått hål efter den hårda vintern. Så köpte ett par 39, men nu när jag böjde mig ner, ungefär 2 veckor efter att jag köpt dom, ser jag att den ena skon är storlek 40(????) Spännande. Jag provade dom inte i affären för viste vilken storlek jag skulle ha. Tittade dock i kartongen så att allt var där och dom låg i sina påsar. Något har alltså gått fel vid packningen, eller så har någon roat sig med att byta plats på dom, eller så går någon annan runt med MIN 39!!!
.
Så... ska ni köpa skor på Biltema i Västervik så kan ni ju kolla i skorna så dom verklige är rätt storlek. Spännande att jag inte märkt något på två veckor dock(?) Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0