Snow white and the huntsman


.
Riktig bra film faktsitk som min lille puttenutteputteputt bjöd mig på i helgen. Hihi! Värd att se säger jag bara! Hon är såååååå mycket snyggare i denna film än i Twilight. Måste nästan se den tecknade nu bara för att jämföra dom lite. Inte samma story riktigt om man säger så!!
.
Något som var halvjobbigt var att de 4 som satt på min högra sida, 2 tjejer och 2 killar, PRATADE konstant med varandra hela filmen. Dom skrattade när folk dog och alla andra var tysta. Och när Prinsen kysste Snövit så skriker den ena tjejen "MEN DOM ÄR JU SYSKON!?" Hej har inte hängt med alls och helt plötsligt skriker och stör tystnaden! Haha. Lite komiskt men ack så störande. Så till slut blev jag "tjurkärringen på bion" och sa till dom, väldigt snällt, att vara lite tysta. De resulterade dock i att dom satt och "Ttttttssssssh!":ade på varandra resten av filmen. Men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0